Klacht dienstverlening

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar het kan toch gebeuren dat u niet tevreden bent over ons of over een bedrijf dat in opdracht van ons werkt. Aarzelt u dan niet ons dat te melden. Dit zien wij als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren, zodat wij u in de toekomst beter kunnen helpen.

Onze klachtenprocedure

  • Probeer eerst uw klacht te bespreken met de medewerker die uw vraag of melding behandelde. Zo kan hij of zij direct op het probleem reageren en samen met u naar een oplossing zoeken.
  • Lukt het niet om samen met de medewerker tot een passende oplossing te komen? Dient u dan een officiële klacht bij ons in via onderstaand formulier:

  • Binnen drie werkdagen bevestigen wij aan u dat wij uw klacht hebben ontvangen. In deze brief laten wij u meteen weten wie uw klacht in behandeling neemt.
  • Groen Wonen Vlist streeft er naar om samen met u zo snel mogelijk (en binnen uiterlijk drie weken) tot een passende oplossing voor uw klacht te komen.

Niet eens?

Bent u het niet eens met de uitspraak, of de door ons voorstelde of uitgevoerde oplossing? U kunt dan naar de onafhankelijke Geschillencommissie Krimpenerwaard (RGK) stappen.

Meer informatie kunt u vinden op de website van de Geschillencommissie Krimpenerwaard:

Geschillencommissie Krimpenerwaard